Pracovní situace

Seřadit podle:

Seřadit podle:

Školní poradenské pracoviště

ADHD v období dospívání (adolescence)

Autor/autoři: PaedDr. Mgr. Hana Žáčková

Mezi základní projevy syndromu ADHD pak v období mladšího i staršího školního věku patří poruchy aktivity (hyperaktivita), impulzivita a poruchy koncentrace pozornosti. Dále se přidružují a se základními projevy syndromu ADHD úzce souvisejí poruch...

ADHD v předškolním věku

Autor/autoři: PaedDr. Mgr. Hana Žáčková

Syndrom poruchy pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) nazývaný také hyperkinetický syndrom (v Mezinárodní klasifikaci nemocí označovaný kódem F. 90), dříve známý i jako syndrom lehké mozkové dysfunkce (LMD), se projevuje širokou škálou příznaků, kter...

ADHD ve školním věku

Autor/autoři: PaedDr. Mgr. Hana Žáčková

Syndrom poruchy pozornosti s hyperaktivitou (ADHD) nazývaný také hyperkinetický syndrom (v mezinárodní klasifikaci nemocí označovaný kódem F. 90), dříve známý i jako syndrom lehké mozkové dysfunkce (LMD) se projevuje širokou škálou příznaků, které...

Individuální výchovný plán

Autor/autoři: PhDr. Václav Mertin

Koncept individuálního výchovného plánu (IVýP) vznikl na MŠMT ČR v roce 2010 přeměnou původního nápadu „smluv s rodiči“. Využili jsme analogie s individuálním výchovným plánem, který realizují střediska výchovné péče u svých klientů, i individuáln...

Individuální vzdělávací plán – obecná charakteristika

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Individuální vzdělávací plán je právní nástroj (právní institut), který zajišťuje žákům základní školy a střední školy a studentům vyšší odborné školy úpravu organizace vzdělávání, obsahového a časového rozvržení, speciálně upravené pedagogické me...

Individuální vzdělávací plán v mateřské škole

Autor/autoři: PhDr. Mgr. Monika Puškinová, Ph.D.

Z doslovného znění školského zákona vyplývá, že podle individuálního vzdělávacího plánu se mohou vzdělávat pouze žáci (tj. žáci základní školy a střední školy, resp. konzervatoře) a studenti (tj. studenti vyšší odborné školy) (viz § 18 školského z...

Individuální vzdělávací plány pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Autor/autoři: PhDr. Lenka Krejčová, Ph.D.

Individuální vzdělávací plány (díle IVP) tvoříme v souladu s paragrafem 16 školského zákona a dále na základě pokynů a doporučení uvedených ve vyhláškách č. 73/2005 Sb., č. 147/2011 Sb. a č. 103/2014 Sb., které se všechny vztahují ke vzdělávání dě...

Kategorie pracovních situací

  • Situace podle typu školy
  • Situace podle zřizovatele

Aktualizované pracovní situace

GDPR N

Publikováno:

Kalendář N

Publikováno:

Kdy použít hlavičkový papír N

Publikováno: