Online časopis

Vážená paní ředitelko, vážený pane řediteli, poznáváte se? aneb Autoevaluační průvodce ředitelskou funkcí

Datum: Autor/autoři: Tomáš Feřtek Rubrika: Řízení a sebeřízení

Učitel dostává zpětnou vazbu od kolegů nebo od vedení. Z učitelské typologie si občas žáci (a kolegové) dělají legraci. Ředitelka či ředitel jsou na tom hůř. Možná je pochválí či pokárá inspektor, ale ten se typologií osobnosti obvykle příliš nezabývá. Zkušenost ze škol přitom říká, že právě osobnost ředitele – v psychologickém slova smyslu – do značné míry formuje podobu školy. Je proto dobré pochopit, jaký člověk je a co to pro život školy znamená.

Pro zobrazení článku nemáte dostatečná oprávnění.

Vážený návštěvníku,
přístup k obsahu mají jen registrovaní uživatelé portálu.
Pokud jste již zaregistrován, přihlašte se prosím svým uživatelským jménem (emailem) a heslem.
V případě, že ještě nejste zaregistrován, zaregistrujte se a využijte možnost 30 dní testovat aplikaci zcela zdarma.
Děkujeme.



Diskuse - Počet příspěvků: 0